سوالات شما در رابطه با کد آپلود عکس
وبـــــــلاگــــــــــ بــــــــالـــــا تـــــــــــــــــر
به وبــــلــاگــــــ بـــــــالـــاتــــــــر خــوش آمـــدیـــد
خبر جدید: مشکلات بوجود آمده برای کد اپلود عکس بکلی بلرطرف شد.

پاسخ به سوالات شما:

این اتفاقات و لود نشدن عکسهای شما هیچ ربطی به کد آپلود عکس نداره، آقایون مستقر در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران مقصر هستند، زیرا تا کنون درصد بالایی از سایت های آپلود عکس و سرورهای خارجی را از دسترس خارج نموده اند، حتی به سایت های آپلود عکس ایرانی هم رحم ننموده و آن ها را هم مسدود کرده اند، از همه اینها بدتر تا این ساعت ۳ تا از سرورهای بزرگ گوگل که متصل به بلاگر بود را هم فیلتر نموده و سایه لطف از نوع دوستی خاله خرسه! خود را بر بیشتر سرورهای آپلود عکس بزرگ گسترانیده اند و زحمات صدها هزار کاربر که با مشقت زیاد و به مرور زمان تعداد بالایی عکس را در این سایت ها آپلود نموده بودند را هدر داده اند، باشد که دسته جمعی در فردای قیامت و در سر پل صراط خفتشان نمائیم.

والسلام عصبانیت تمام!

سوالات شما: (پاسخ در ابتدای پست)

من تمام عکسهای وبلاگمو از اینجا دانلود کرده بودم اما امروز دیدم هیچکدوم باز نشده... می شه بگید چرا این اتفاق افتاده؟؟؟ عکسهای سایت خودتونم که باز نمی شه!!!

 شنبه 15 اسفند1388 ساعت: 23:48 توسط:گریان
این کد و لینک آپلود عکس که بالای صفحه وبلاگت گذاشته بودی هم که تو زرد از آب در اومد .
چرا اونوگذاشته بودی ؟ تو هم مثله بقیه کلاه برداری
من به اعتبار تو تمام عکس های روی وبلاگم رو با اون لینک (aplud.de) اپلود کردم و همش پاک شد . لطفا اگه جوابی داری بگو.
 وب سایت   پست الکترونیک    
 

پنجشنبه 13 اسفند1388 ساعت: 4:57 توسط:http://byesin.blogfa.com/
سلام

ميشه خواهش كنم به من لينك بدين آخه من امروز وبلاگمو زدم و هيچ كس آدرسشو نداره ممنون ميشم
كمكم كنيد آمار پيدا كنم
 وب سایت   پست الکترونیک    
 

 چهارشنبه 12 اسفند1388 ساعت: 10:34 توسط:mabhma
با سلام
عكس هاي وبلاگ اينجانب با سايت شما آپلود شده است ولي مشكلي در وبلاگم پيدا شده كه تمامي تصاوير بصورت يك كادر كه ضربدري در سمت چپ قرارداد در آمده اند وقابل رويت در وبلاگ نمي باشند لطفا راهنمايي بفرمائيد
 وب سایت   پست الکترونیک    
 

چهارشنبه 12 اسفند1388 ساعت: 7:41 توسط:آراد
سلام آقای پوریا

من خیلی مدته که شمارو لینک کردم

و کد آپلو عکس رو از وبه شما برداشتم

تا دیروز که عکسام خوب بودن

ولی الان نمی دونم چرا همشون اینجوری شدن

 






تاریخ: 4 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط mahdi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 3655
بازدید کل : 2075298
تعداد مطالب : 489
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

iranod32